آموزش فارسی تولباکس متلب سیستم های مخابراتی WLAN

شبیه سازی و آنالیز و تست لایه فیزیکی سیستم های مخابراتی WLAN

تولباکس سیستم WLAN تابعهای استاندارد برای طراحی و شبیه سازی و آنالیز و تست سیستم های مخابراتی LAN بی سیم را فراهم می کند. این تولباکس امواج لایه فیزیکی قابل تغییر برای استانداردهای IEEE 802.11ac و 802.11b/a/g/n/j/p را شامل می شود.

این همچنین مدلسازی کانال و فرستنده و گیرنده را نیز فراهم می کند. عملیات شامل کدینگ کانال و مدولاسیون (OFDM , DSSS , CCK) و نگاشت رشته فضایی و مدلهای کانال (TGac , TGn) و گیرنده MIMO می شود.

wlan-toolbax-matlab

شما می توانید سیگنالهای خیلی بالا throughput (VHT) و throughput بالا (HT) و سیگنالهای غیر HT را تولید کند. هم چنین عکس مدولاسیون سیگنالهای VHT و HT و غیر HT و OFDM را انجام دهد.
شما همچنین می توانید اندازه گیری هایی مانند توان کانال و ماسک طیف فرکانسی و پهنای باند اشغال شده را انجام دهید. تست های انتها-به- انتها (end-to-end) لینک های مخابراتی WLAN را نیز انجام دهید.

این تولباکس به شما کمک می کند تا با طراحی های مرجع مشخصات فرکانسی و تاثیرات طراحی RF و تداخل منابع بر روی راندمان کلی را مورد بررسی قرار دهید.
تولباکس سیستم WLAN ار پکیج های سخت افزاری هم پشتیبانی می کند. بدین وسیله شما می توانید فرستنده و گیرنده را به وسیله رادیویی متصل کنید و به صورت عملی نتیجه را ببینید.

قابلیت ها
تولید سیگنال

شما می توانبد موج های گوناگونی را در این تولباکس تولید کنید.

 

اندازه گیری سیگنال

مشخصات راندمانی سیگنالهای ارسالی و دریافتی را محاسبه کنید و پاسخ سیستم به نویز و تداخل را آنالیز کنید.

 

شبیه سازی و آنالیز throughput

شبیه سازی بر اساس استاندارد IEEE 802.11 ac/n/a .

 

ارتباط رادیویی

انتقال موجها در طول هوا با استفاده از تولید کنندگان سیگنال RF و وسایل رادیویی نرم افزار-محور .

 

الگوریتم های باز و قابل تغییر

مجموعه کاملی از فرستنده و گیرنده و کانال ها که همگی باز هستند و کاربر می تواند آنها را در متلب باز کند و متناسب با نیاز تغییر دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش فارسی تولباکس متلب سیستم های مخابراتی WLAN»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *