آموزش Cinema 4D سینما فوردی

از زمان تولید cinema 4D ، این نرم افزار یکی از معروفترین نرم افزاری های مدلسازی و انمشن سازی و رندرینگ سه بعدی می باشد. توسط Maxon توسعه داده شده است. Cinema 4D قادر به مدلسازی چندگوشه و subd و انیمیشن سازی و نورپردازی و تغییر بافت و رندرینگ در کاربردهای مدلسازی سه بعدی می باشد.

این آموزش کوتاه cinema 4D که توسط ایران متلب تهیه شده است به شما کمک می کند تا مفاهیم پایه این نرم افزار را آشنایی پیدا کنید.

 

معرفی cinema 4D :

تیم درخشان Greyscalegorilla تاکنون بیش از 200 آموزش کوتاه در چهار سال قبل ساخته اند. برخی از این ویدئو ها برای معرفی اولیه هستند.

 

معرفی مدلسازی در Cinema 4D

در این ویدئو شما با ابزارها و تکنیک های شروع مدلسازی در سینما 4 بعدی آشنا می شوید.

 

ذخیره و تنظیم کالیبراسیون دوربین

یکی از بهترین آموزش های سینما فوردی که تاکنون دیده شده است. در اولین قسمت، چگونگی ایجاد و آماده سازی و کالیبراسیون یک تصویر با استفاده از ابزار کالیبراسیون دوربین را آموزش می دهد.

 

 

بافت گذاری اشیا و نورها در Cinema 4D

در این آموزش ، فرایند بافت گذاری اشیا در سینما 4بعدی و نورگذاری صحنه آموزش داده می شود.

 

 

کار با مواد در Cinema 4D :

در این آموزش شما یاد می گیرید که چگونه با مواد در این نرم افزار کار کنید. شما یاد می گیرید گه لایه ها چی هستند و پارامترهای متفاوت چی هستند. در این آموزش همچنین تفاوت بین شفافیت تصویر و آلفا و دیگر جزییات سیستم مواد را نیز یاد خواهید گرفت.

b1

 شروع سریع Cineware و Cinema 4D

آموزش 40 دقیقه چگونگی ابزارهای انیمشین سه بعدی و workflow می باشد. این آموزش شامل نسخه ابری جدیدترین قابلیت های After Effects هم می باشد.

 

 

آموزش چگونگی کار با حیوان دو پا در Cinema 4D

در انتهای این آموزش شما یاد می گیرید که چگونه یک کاراکتر را با استخوان و اتصالات و کنترلرها کامل کنید.

c1

 

انتقال صحنه از Cinema 4D به After Effects

در این آموزش نحوه انتقال صحنه از Cinema 4D به After Effects را یاد خواهید گرفت.

 

چگونگی استفاده از ابزار BodyPaint در Cinema 4D

با ابزار BodyPaint شما به سرعت می توانید رندر با کیفیت خوب را ایجاد کنید.

 

 

چگونگی ساخت اشیای رقاص سه بعدی

در این آموزش شما یاد می گیرد چگونه یک شی یا شکل را وارد cinema 4D کنید و بر اساس موزیک رقص کند. در این آموزش شما نحوه ایجاد بیان های پیچیده و دینامیک انیمیشنی را یاد خواهید گرفت.

 

انیمشین سازی حرکت یک لوگو در Cinema 4D

جهان گرافیک حرکت بطور پیوسته در حال تغییر است و کار در این زمینه در حال پیشرفت و پیچیده شدن است. در این آموزش شما نحوه انیمیشین سازی و ترکیب توالی لوگو را یاد خواهید گرفت.

 

چگونگی ایجاد عمق واقعی از تاثیر میدان

در این آموزش شما به سادگی ایجاد عمق در field effect را یاد می گیرید. با استفاده از particle emitters و تگ فیزیکی شما می توانید نتایج دلخواه را ببینید و سپس به فتوشاپ ببرید و آنها را شارپ کنید.

 

لینک اصلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *