فیلم آموزشی فارسی tensorflow

TensorFlow یک کتابخانه نرم افزار متن باز برای انجام محاسبات عددی با استفاده از گرافهای جریان داده می باشد. گره ها در این گراف بیان کننده عملیات ریاضی می باشند و لبه های گراف بیان کننده داده های آرایه ای چند بعدی (tensor) می باشند که گره ها را به هم متصل کرده اند. ساختار انعطاف پذیر به شما این اجازه را می دهد که محاسبات را بر روی یک یا چند CPU و GPU در یک کامپیوتر خانگی ، سرور ، موبایل با استفاده از یک API منفرد انجام دهید.

TensorFlow در ابتدا توسط محققین و مهندسین شاغل در گوگل توسعه پیدا کرد. این مهندسین در تیم یادگیری ماشین گوگل مشغول به کار بودند و هدف آنها ارائه یک کتابخانه برای تحقیقات یادگیری ماشین و شبکه های عصبی عمیق بود اما برای آن کاربردهای مختلف دیگری هم ارائه شد.

گراف جریان داده چیست؟

گراف جریان داده محاسبات ریاضی را به صورت گراف جهت دار از لبه ها و گره بیان می کند. گره ها معمولا عملیات ریاضی را پیاده سازی می کنند اما می توانند نقطه پایانی داده یا نتایج یا محل ورود و خروج متغییرها هم باشند. لبه ها ارتباطات ورودی/خروجی بین گره ها را بیان می کنند. لبه ها آرایه های داده چند بعدی دارای اندازه متغییر را حمل می کنند که به نام tensor شناخته می شوند. جریان tensor ها در گراف ، بیان کننده همان نام TensorFlow می باشد.

ایران متلب با کمک سابقه طولانی خود در یادگیری ماشین ، آموزش TensorFlow به زبان فارسی را جهت استفاده علاقه مندان تهیه کرده است. پیش نیاز این آموزش ، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون می باشد.

لینک دانلود


پیش نمایش :

لینک دانلود پیش نمایش (کیفیت بالا)


پیش نمایش 1 :

لینک دانلود پیش نمایش 1 (کیفیت بالا)


پیش نمایش 2 :

لینک دانلود پیش نمایش 2 (کیفیت بالا)


پیش نمایش 3 :

لینک دانلود پیش نمایش 3 (کیفیت بالا)


پیش نمایش 4 :

لینک دانلود پیش نمایش 4 (کیفیت بالا)


پیش نمایش 5 :

لینک دانلود پیش نمایش 5 (کیفیت بالا)


تصاویری از این آموزش :


blank
blank

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *