فیلم آموزش فارسی نرم افزار LUMION

Lumion Pro یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی سه بعدی انواع محیط و سازه ها می باشد، به وسیله این نرم افزارمی توانید ساختمانی که قرار است ساخته شود، برج، شهرک، پارک و غیره … را از قبل طراحی کرده آن را در جهات گوناگون مشاهده نمود و تحلیل و بررسی کرد. در حقیقت Lumion یک راه حل ساده برای ایجاد ویدئو و تفاسیر سه بعدی از یک مجموعه در حال توسعه است که با دیدن نتیجه کار شما می توانید کاملاً خود را در محیط شبیه سازی شده تصور کنید. به وسیله این نرم افزار شما قادر به طراحی و شبیه سازی محیط هایی می باشید که پروژه ی آن به صورت واقعی قرار است انجام شود، و به معماران و مدیران یک پروژه و یا مسئولین شهر برای درک پروژه ی آتی و یا در حال انجام کمک بسیاری خواهد کرد،

قوی ترین نرم افزار Real-Time در حال حاضر Lumion نام دارد که در زیر برخی از قابلیت های این نرم افزار را برای شما معرفی می کنم.

درباره نرم افزار LUMION

حرفه ای ترین راه حل تجسم AEC

Lumion برای هر کسی که می خواهد از طرح های ساختمانی خود یک تجسم درست و واقعی داشته باشد یک نرم افزار ضروری به حساب می آید که می تواند از طرح ساختمانی یا کلی بخواهیم بگوییم، از طرح معماری خود یک فیلم یا تصویر با کیفیت بسیار بالا و سریع و بسیار آسان تولید کند
هم اکنون Lumion در بیشتر از 60 کشور در سراسر جهان مشتری دارد که شامل: معماران،طراحان،مهندسان،مدلسازان BIM و دانشگاهها می باشند.
در حال حاضر Lumion در سطح خود به عنوان نرم افزار پیشرو به دلیل ساخت تصاویر و فیلم بسیار سریع و با کیفیت برای مدل های سه بعدی شناخته شده است.

سریع و عملی

Lumion یک نرم افزار Real-Time برای تجسم معماری سه بعدی (3D architectural visualization) برای معماران،برنامه ریزان و طراحان شهری می باشد.
این روش یک جایگزین جدی به رندرهای سنتی و یا برون سپاری تصویری می باشد.
وقتی که تجسم(visualization) حرفه اصلی شما نیست،بنابراین شما به نرم افزاری نیاز دارید که به سادگی این امکان را برای شما فراهم آورد.
سهولت استفاده همراه با رندر سریع و با کیفیت عالی چیزی است که باعث شده تا Lumion به یک محصول فوق العاده تبدیل شود.
یک نسخه رایگان از Lumion برای همه وجود دارد.
Lumion به یک کامپیوتر همراه با کارت گرافیک قوی نیاز دارد.
این محصول به دو نوع Lumion® and Lumion® Proوجود دارد که تفاوت آنها در محتویات و همچنین برخی ورودی و خروجی طرح شما است.
البته دو نوع با نام های Educational Lumion و Educational LumionPro برای آموزش وجود دارد که نوع Educational Lumion رایگان می باشد. این نسخه ها به دلیل اینکه مخصوص آموزش می باشد محدودیت های زیادی برای کاربران دارد و بیشتر جنبه آشنایی با Lumion می باشد.

مدل های واردی شما

حتی پیچیده ترین مدل های سه بعدی را از نرم افزارهای CAD انتخابی خود را می توانید به راحتی وارد این نرم افزار کنید.(منظور از CAD نرم افزار AutoCAD نمی باشد بلکه (Computer-aided design) یعنی طراحی که به وسیله نرم افزارهای کامپیوتر صورت می پذیرد می باشد)
به عنوان مثال می توانید مدل های SketchUp، Revit Architecture، AutoCAd،3D Max و نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی دیگر را وارد این نرم افزار کنید.

فرمت های پشتیبانی شده برای وارد کردن:

– 3D models: DAE, FBX, MAX, 3DS, OBJ, DWG, DXF
– Images: TGA, DDS, PSD, JPG, BMP, HDR and PNG images
– Lightmaps from AutoDesk® 3DS Max
– Animated models from AutoDesk® 3DS Max® via FBX format (Move/Rotate/Scale)
– COLLADA exporter plugin for Revit

محیط ساخته شده خود را تغییر دهید
Architectural visualization به صورت زنده می باشد.
برای ساختن صحنه های طبیعی®Lumion از تمام قدرت پردازنده گرافیکی شما استفاده می کند تا به شما این اجازه داده شود که تغییرات را در همان لحظه به صورت واقعی مشاهده کنید.
کارایی رندر سه بعدی به شدت بهینه شده می باشد به طوری که مدل های سه بعدی با میلیون ها چند ضلعی (polygons)به سادگی وارد این نرم افزار می شود.
28 زمین با چشم انداز،6 نوع آب و دریا یا اقیانوس قابل تنظیم، نور روز، خورشید، آسمان و ابرها را می توانید به راحتی تنظیم کنید و همچنین برای مطالعات آب و هوا آنها را به صورت انیمیشن مشاهده کنید.

Material Library

به راحتی مدل های خود را با مواد فوق العاده بهبود ببخشید
به خاطر کتابخانه عظیم متریال ®Lumion باید از این نرم افزار تشکر کرد چون چند لحظه فقط طول می کشد تا شما طراحی خود را به صورت حرفه ای و بسیار زیبا مشاهده کنید.
509 متریال با کیفیت بالا از مجموعه های چوب ، دیوارهای آجری و… و همچنین 9 نوع متریال کاملا سفارشی خاص Lumion وجود دارد.

کتابخانه محتوای (Content)غنی شده

موضوعات سه بعدی و انیمیشن های متحرک سه بعدی
برای به وجود آوردن تجسم(visualization) مدل در دنیای واقعی می توانید از صدها مدل های سه بعدی از کتابخانه آن استفاده کنید. برای مثال، نوسان درختان در باد، حرکت اتومبیل ها، انسان های در حال رفت وآمد ، ساختمان ها ، مبلمان خیابان ها و بسیاری دیگر…
Lumion® Pro شامل کشتی ها، 1826 مدل عظیم از جمله 459 درختان، گیاهان و دیگر آیتم های طبیعت و همچنین 82 موضوع ویژه FX می باشد.

خروجی فیلم تصویر

Architectural visualization در کیفیت HD

®Lumion تصاویر خیره کننده ای را در عرض چند ثانیه به جای ساعت و فیلم های HD با کیفیت در چند ساعت به جای چند هفته را ارائه می دهد.
ویرایشگر ویدیویی تعبیه شده در ®Lumion باعث می شود تا فیلم های فوق العاده بدون نیاز به کارگردان بسازید.
تنها با گرفتن چند عکس فوری ، ®Lumion آنها را به حرکت دوربین های حرفه ای برای انیمیشن تبدیل می کند.
اضافه کردن تصاویر بروی هم، فیلتر یا جلوه های ویژه موجود در این نرم افزار، انیمیشن شما را آماده و ارائه برای پخش بروی هر نوع PC یا Mac می کند.

برای آن دسته از افرادی که همیشه به دنبال برترین نرم افزار و در عین حال سریع و با کیفیت هستند، فیلم های آموزشی قوی ترین نرم افزار در زمینه ساختن تصویر و انیمیشن از صحنه های معماری را آماده نموده ایم. با استفاده از این فیلم های آموزشی شما می توانید حتی معمولی ترین فایل های سه بعدی را به یک خروجی حرفه ای تبدیل نمائید و ارزش کاری خود را چندین برابر افزایش دهید…

به همراه فایل پروژه های آموزش داده شده
آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی
فصل اول : آشنایی با مفاهیم کلیدی در مدلسازی کامپیوتری و معرفی Lumion
فصل دوم : شروع کار با Lumion
فصل سوم : ایجاد یک پروژه در Lumion و تکنیک های اصلاح زمین
فصل چهارم : کار با انواع عناصر و Material
فصل پنجم : ایجاد و اصلاح دنیای 3D
فصل ششم : نوردهی و افکت های حالت Photo و رندر عکس
فصل هفتم : افکت های هنری و تجسم تصاویر غیر واقع گرا
فصل هشتم : تکنیک های انیمیشن و بررسی حالت Movie
فصل نهم : اصلاح فیلم و افزودن افکت های بصری و صوتی و ارائه فیلم و عکس از پروژه

 

 

لینک سفارش

 

 

 


پیش نمایش 1 :

لینک مشاهده در آپارات

لینک مشاهده در یوتیوب


پیش نمایش 2 :


لینک مشاهده در آپارات

لینک مشاهده در یوتیوب


پیش نمایش 3 :


لینک مشاهده در آپارات

لینک مشاهده در یوتیوب


پیش نمایش 4 :


لینک مشاهده در آپارات

لینک مشاهده در یوتیوب

7 دیدگاه دربارهٔ «فیلم آموزش فارسی نرم افزار LUMION»

  1. سلام من فیلم آموزشی lumion را به صورت آنلاین خریداری کردم ولی هیچ فایل دانلودی به ایمیل من ارسال نشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *