کتاب فارسی PLC آلن بردلی Allen Bradley

 

Allen Bradley در سال 1904 توسط دو برادر به نام Harry و Lynde Bradley با سرمایه گذاری شخصی به نام Stanton Allen تاسیس شد. نام این شرکت هم از نام های خانوادگی تاسیس کنندگان گرفته شده است.
کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر (PLC) با پیشرفت تکنولوژی در حال تغییر و تحول هستند و قابلیت های جدیدی به اضافه می شود. امروزه PLC ها دارای سرعت اسکن سریعتر و فضای مورد نیاز کمتر و توانایی ارتباط با قطعه های غیر معمول به صورت مستقیم می باشند.
این کتاب مفاهیم کاربردی و اساسی PLC را بیان می کند. تمرکز اصلی بر روی آلن بردلی می باشد اما مفاهیم ذکرشده در PLC شرکت های دیگر هم صدق می کند. مثالهایی که در این کتاب آورده می شود، همه بر اساس PLC آلن بردلی می باشد. شما با مطالعه این کتاب دانش خود را در زمینه PLC را با مثالهای کاربردی مانند چیزی که در صنعت وجود دارد، افزایش می دهید.

کتاب آموزش فارسی PLC Allen Bradley

هر فصل با یک معرفی کوتاه از سرفصل ها و هدف آن فصل شروع می شود. شماتیک واقعی هر قطعه هم در برنامه برای فهم بهتر عملکرد آن آورده شده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با تخفیف پیش خرید کنند تا بعد از تهیه نهایی برای آنها ایمیل شود. قیمت این کتاب بعد از تهیه ، افزایش خواهد یافت.

blank blank

7 دیدگاه دربارهٔ «کتاب فارسی PLC آلن بردلی Allen Bradley»

  1. blank

    با سلام
    من فقط کتاب آموزش PLC ALLEN BRADLEY میخوام ن کل بسترو ک شامل فیلم هاشم بشه.
    امکان تهیه کتاب تنها هم هست>

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *