نظرات شرکت کنندگان

نظرات شرکت کنندگان قبلی در دوره های آموزشی

شرکت کنندگان محترمی که در دوره های ما شرکت کرده اند، می توانند نظرات خود در مورد دوره های آموزشی و استادهای ما در این صفحه وارد کنند.

این نظرات به مدیر گروه برنامه نویسی ایران متلب جهت ارزیابی دوره ها و استادهای گرامی بسیار کمک ارزشمندی خواهد کرد و به کاربران گرامی که قصد ثبت نام دارند نیز کمک می کند تا کیفیت دوره های ما را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

matlab1 - Copy

87 دیدگاه دربارهٔ «نظرات شرکت کنندگان»

  1. من در دوره برنامه نویسی مقدماتی و پیشرفته در دانشگاه امیر کبیر شرکت کردم.
    به نظرم اگر بچه ها از نظر تحصیلات تقسیم بشند بهتر باشه
    همه چیز خوب بود، مکان کلاس ، استاد ، موقعیت کلاس که وسط شهر بود.

  2. blank

    سلام

    خیلی خوب بود اما استاد کمی دیر میومد
    ولی سطح علمی خوب بود
    تمرین ها هم خوب بود به ما خیلی کمک کرد که مهارت برنامه نویسی بالاتر بره

    مرسی

  3. blank

    سلام

    با تشکر از مطالب مفید سایتتون

    دکتر امامی و دکتر یزدی واقعا عالی بودند فقط یک کم سطح بالا تدریس کردند

    ولی کلاس مفیدی بود

  4. blank

    من در آموزشگاه ملاصدرا با شما کلاس داشتم

    استاد واقعا در زمینه برنامه نویسی متلب حرفه ای بودند

    هر چی می پرسیدیم ، جواب می دادند

    یک گزینه هایی از متلب را به ما یاد دادند که من عمرا خودم می تونستم پیداشون کنم

    کلاسم جو دوستانه ای داشت

    استاد هم خشک نبود

  5. blank

    با سلام
    من در کارگاه علوم پزشکی تهران شرکت کردم. ما که با برنامه R کار کرده بودیم، می شه گفت استفاده بیشتری کردیم. ممنون هم از استاد قیصری و هم از سایت گروه.

  6. blank

    سلام

    من در کارگاه شبکه عصبی دانشگاه تهران شرکت کردم

    برای ما که رشته فنی نبودیم، کلاس خیلی مفیدی بود.

    مهندس قیصری خیلی مرحله به مرحله تدریس کردند و من تمامی مطالب را متوجه شدم.

  7. blank

    کارگاه شبکه عصبی دانشگاه تهران گروه شما خیلی خوب بود.

    من هم با تئوری شبکه عصبی خوب آشنا شدم ، هم توانستم چند برنامه متلب برای شبکه عصبی بنویسم.

  8. blank

    سلام

    کارگاه سه روزه برنامه نویسی متلب و فازی و شبکه عصبی خیلی عالی بود.

    برای من یک شروع کننده یک راه بود تا بیشتر در این زمینه ها مطالعه داشته باشم.

    تشکر

  9. blank

    من با شما کلاس خصوصی پردازش تصویر داشتم

    کلاس خیلی خوبی بود

    همه سوالهایم را جواب گرفتم و توانستم پروژم را خودم انجام بدم.

    مرسی

    1. blank

      خوشحالیم که توانستیم به شما در پیشرفت تحصیلیتون کمک کرده باشیم.

      به امید شرکت مجدد شما در کلاسهای متلب MATLAB ایران متلب

  10. blank

    سلام

    کارگاه شبکه عصبی در متلب هم در مکان خوبی برگزار شد هم استاد قیصری خیلی عالی تدریس کردند.

    من خودم کمی شبکه عصبی در متلب کار کرده بودم اما این کارگاه دید خیلی خوبی بهم داد

    مرسی از شما

  11. blank

    سلام

    من با اساتید شما تدریس خصوصی متلب MATLAB در تهران داشتم

    دستتون درد نکنه

    خیلی خوب بود

    نکات مهم را یاد گرفتم و دیگه لازم نیست وقتم را با خوندن کتابهای متلب یا فیلم های آموزشی متلب هدر بدم

  12. blank

    کارگاهتون به من خیلی کمک کرد
    کتابهای قطور متلب را که میدیدم ترس داشتم از شروع یادگیری متلب. اما کارگاه شما زمان طولانی یادگیری را برای من کمتر کرد. تشکر

    1. blank

      کتابهای متلب موجود در بازار اکثرا ترجمه راهنمای نرم افزار متلب هستند و جنبه کاربردی ندارند.

  13. blank

    قیمت مناسب ،پشتیبانی و کیفیت تدریس و سعی در جهت تامين خواسته های دانشجویان رضایت بنده را هم به عنوان مشتری و حتي فراتر از آن يعني بعنوان تبليغ كننده ایران متلب به ديگران جلب کرده است در پايان از آقاي قیصری و كليه همكاران در گروه ایران متلب تقدير و تشكر مي كنم.

  14. blank

    گروه ایران متلب بهترین نحوه تدریس رو دراختیارم گذاشت و تونستم با شرکت در کارگاه آموزشی متلب، برنامه نویسی متلب یاد بگیریم. از پشتیبانی همیشگی شما کمال تشکر را دارم. ممنون از شما موفق باشید.

  15. blank

    یه دنیا ازتون ممنونم میشه گفت شما منو نجات دادید چون خیلی وقت بود که دنبال یک کلاس خصوصی متلب بودم که کیفیت تدریس هاشون خوب و دارای تجربه بالایی باشن همینطور قیمت مناسب تا چند روز پیش با خودم میگفتم چنین چیزی وجود نداره تا اینکه ایران متلب رو پیدا کردم

  16. blank

    واقعا از کلاسم در این مدت لذت بردم و راضی بودم. استادم بیار روش عالی برای تدریس داشتند. آموزشگاه حیلی محیط خوب و گرم و صمیمی داشت. از اینکه اینجارو برای آموزشم انتخاب کردم بی نهایت خوشحالم

  17. blank

    از زحمات مسئولین آموزشگاه و استاد تشکر می کنم. بابت ارائه مطالب که طی 5 جلسه سپری نمودم. همچنین بابت برخورد صمیمانه پرسنل تشکر ویژه دارم. موفق و پیروز باشید.

  18. blank

    با سلام و عرض خسته نباشید. محیط آموزشی و نحوه آموزش بسیار عالی بود و طی مدت کوتاهی که آموزش دیدم بسیار مفید بوده و کارایی داشت برای من. خسته نباشید و بسیار ممنونم.

  19. blank

    با عرض خدا قوت بابت همکاری در برگزاری با سرعت و دلخواه اینجانب و قدردانی بابت تدریس مناسب و همچنین برخورد همکاران این آموزشگاه، رضایت خود را از آموزشگاه پایا اعلام می دارم.

  20. blank

    با تشکر از زحمات شما.این سعادتی که در خدمت شما باشیم و از تجربیات شما بهره بگیریم. امیدوارم همیشه موفق و موید باشید

  21. blank

    بسیار از کلاس های دوره لذت بردم. تمامی سوال های من برطرف شد و استاد بسیار خوش ذوقی را داشتم. ممنون از کلاس خوبتون

  22. blank

    با سلام و خسته نباشید. استاد بسیار عالی درس می داد و راحت برخورد می کرد. هر اشکال و سوالی که داشتم و جواب می داد. در کل بسیار عالی بود. مرسی از زحماتتون

  23. blank

    در مجموع دوره ای مفید و عملی با وجود تجربیات استاد بسیار عالی بود. از نظر سرعت عمل استاد و کار کردن خیلی راحت بودم. سوال و جواب و رفع اشکال به خوبی انجام می شد و حتی برای شغل و دوره های تخصصی مشاوره می دادند.

  24. blank

    در مجموع دوره ای خوب را با استاد گذراندم. از وجود ایشان کسب تجربه کردیم. در کل از تدریس راضی بودم. آموزش بسیار عالی بود. ممنونم از آموزشگاه و استاد. با آرزوی موفقیت

  25. blank

    این دوره برنامه نویسی برای من کاملا مفید بود و توانستم در مدت کوتاهی مفاهیم و اطلاعات مورد نیاز رو بدست بیارم. نکته منفی در اجرای کلاس وجود نداشت.

  26. blank

    با این آموزشگاه از طریق اینترنت آشنا شدم. استاد خوبی داشتم و نحوه تدریس استاد عالی بود. از آموزشگاه راضی هستم. سپاسگزارم.

  27. blank

    من با این ایران متلب از طریق سایت آشنا شدم. سایت های دیگر بود ولی از آنجاییکه سایت ایران متلب کاملا واضح بود این آموزشگاه را انتخاب کردم.دوره برام واقعا راضی کننده و مفید بود و استاد مطالب رو کاملا قابل فهم ارائه می کردند.

  28. blank

    با عرض خسته نباشید و تشکر از گروه پذیرش آموزشگاه برای برخورد عالی و فیکس کردن کلاس ها به بهترین صورت و اطلاع رسانی خوب و نیز داشتن کادری مجرب همراه با استادانی با معلومات خوب. استاد فوق العاده بودند و دوره حدود 6 هفته طول کشید.با تشکر مجدد

  29. blank

    شهريه و روابط مالي خوب بود و برخورد پرسنل در طول دوره محترمانه بود. فضا هم متناسب بود و تمركز كافي در كلاس بودش. دوره رضايتبخش و عالي بود.

  30. blank

    ه خاطر تبليغات بسيار خوب اينترنتي و توضيحات كاملي كه در سايت و در مشاوره اي كه داشتيم ارائه شد، در دوره ثبت نام كردم. روابط عالی خوب و مناسب بود. نحوه برخورد پرسنل عالي بود. استاد از لحاظ علمي و اخلاقي در سطح بسيار خوبي بودند. امكانات هم عالي بود براي دوره.

  31. blank

    در سرچ گوگل ایران متلب رو پيدا كردم و طي مشاوره تلفني و حضوري عالي در دوره متلب ثبت نام گردم. شهريه نسبت به كيفيت و ديگر آموزشگاه ها پايين بود. نحوه برخورد پرسنل و برنامه ريزي كلاس عالي بود. از استاد خودم از نظر كيفيت آموزشي و روابط عمومي راضي هستم. فضا و امكانات آموزشگاه خوب و كافي بود. در طي دوره مشكلي نداشتم و در دوره هاي آينده ایران متلب شركت مي كنم.

  32. blank

    با استفاده از اينترنت با ایران متلب آشنا شدم. نحوه مشاوره خوب بود و به علت تحقيق قبلي در مورد ایران متلب و ارائه استاد خوب در دوره ثبت نام كردم. كيفيت آموزشي خوب و فضا و امكانات عالي بود. به كليه اهدافي كه در زمينه شغلي داشتم رسيدم.

  33. blank

    از طريق سايت با ایران متلب آشنا شدم. استاد واقعا مسلط بودند. برخورد افراد آموزشگاه خوب و صميمي بود. براي دوره هاي ديگر هم شركت مي كنم.

  34. blank

    از طريق اينترنت با آموزشگاه ایران متلب آشنا شدم. نحوه مشاوره بسيار عالي بود و به خاطر خصوصي بودن دوره در كلاس ثبت نام كردم. استاد و كيفيت آموزشي بسيار عالي است و فضا و امكانات آموزشگاه كافي و مناسب است. حتما اين دوره رو در سطوح پيشرفته تر ادامه ميدم.

  35. blank

    س از جستجوي اينترنتي به آموزشگاه ایران متلب مراجعه كردم و پس از مشاوره اوليه اي عالي، كه اطلاعات كافي بهم داده شد، در دوره شركت كردم. ميزان شهريه نسبت به خروجي كلاس و كيفيت اساتيد خوب بود. گارانتي پس از دوره بسيار برام ارزشمنده. به صورت 100درصد برام رضايت بخش بود و تاحالا به 90 درصد اهدافم رسيدم. تا الان ایران متلب رو به كساني كه مي خواستن كلاس برن پيشنهاد دادم.

  36. blank

    از طريق سايت با ایران متلب آشنا شدم. توضيحات لازم و كافي در مشاوره به من داده شد.هزينه نسبت به كيفيت آموزشي و مراكز ديگر مناسب بود. نحوه برخورد پرسنل بسيار محترمانه و خوب بود. به شخصه از كيفيت آموزش و استاد رضايت دارم.

  37. blank

    از طریق سایت و دوستان با آموزشگاه ایران متلب آشنا شدم. نحوه مشاوره اولیه بسیار عالی و دقیق بود. به دلیل مشاوره و تعریف دوستان در دوره ثبت نام کردم. نحوه برخورد پرسنل بسیار خوب و مودبانه بود. اساتید بسیار عالی بودند. در دوره های آینده ام نیز ثبت نام می کنم.

  38. blank

    با اینترنت کلاسهای متلب ایران متلب رو پیدا کردم. مشاوره اولیه خوب بود. به علت برخورد خوب ومناسب و امکانات آموزشی و کیفیت استاد در دوره ثبت نام کردم.

  39. blank

    از طریق اینترنت با ایران متلب آشنا شدم و به علت مشاوره و نیاز شخصی در دوره شرکت کردم. نحوه برخورد پرسنل و کیفیت استاد و امکانات بسیار خوب بود. در دوره های آینده نیز شرکت خواهم کرد.

  40. blank

    از طریق سرچ در Google با ایران متلب آشنا شدم و به علت سطح بالاتر به نسبت بقیه آموزشگاه ها و زمان و مبلغ آموزشی در دوره ثبت نام کردم. استاد بسیار خوب و انرژی مثبت بودند. نتیجه به نظر دور از ذهن بود اما کاملا میسر شد و به خواستم رسیدم.

  41. blank

    از طریق تبلیغات اینترنتی با آموزشگاه آشنا شدم. نحوه مشاوره اولیه خیلی خوب بود و چون چیزایی که مورد نیازم بود توی دوره گفته می شد ثبت نام کردم. استاد بسیار خوب و عالی بودند و دوره بسیار خوب برگزار شد.

  42. blank

    دانشجوي برق در لندن هستم و از طريق اينترنت با پايا آشنا شدم و بعد از تماس و مشاوره تلفني جهت شركت در دوره ثبت نام كردم. كيفيت آموزش واقعا خوب بود و توي مدت كمي كه من ايران بودم به چيزي كه مي خواستم رسيدم. از برخورد صميمانه و دلسوزانه همكاران ایران متلب متشكرم. به اميد ديدار مجدد ،موفق باشيد.

  43. blank

    دوره برنامه نویسی شبکه عصبی بسيار مفيد و كاربردي بود و مسائل به صورت بسيار ساده و قابل فهم بود و با مثال هايي كه زده مي شد بهتر متوجه مفاهيم مي شديم.

  44. blank

    دوره پردازش تصویر در نرم افزار متلب بسيار دوره پربار و مفيدي بود. خيلي مطالب آموزنده و در عين حال قابل درك و فهم بود. از استاد واقعا سپاسگزارم.

  45. blank

    از طريق اينترنت با آموزشگاه ایران متلب تماس گرفتم و علت جذبم مشاوره اوليه بسيار خوب موسسه بود. از نظر كيفيت آموزشي كارگاه های شبكه عصبی و سیستم های فازی در متلب بسيار عالي بود. در دوره هاي تكميلي شبكه عصبی در متلب MATLAB حتما شركت مي كنم.

  46. blank

    دوره دومي بود كه پس از برنامه نویسی متلب در ايران متلب مي گذرانم.علت حضورم در دوره ها رضايت دوستان از كلاس و مشاوره خوب مديريت آموزشگاه بود. نحوه برخورد پرسنل بسيار خوب و كيفيت آموزشي بسيار عالي است.از پرسنل و استاد محترم كه در رسيدن به هدفمان به خوبي ما را ياري كردند كمال تشكر را دارم و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد. سال خوبي برايتان آرزومندم.

  47. blank

    در جستجوي اينترنتي ایران متلب را پيدا كردم. پس از يك مشاوره عالي و براي شروع پایان نامه در برنامه نویسی متلب در دوره ثبت نام كردم. كيفيت آموزشي و استاد بسيار عالي بود و فضا و امكانات براي يادگيري كافي و مناسب است. با تشكر از مدیريت ایران متلب

  48. blank

    از طريق دانشگاهی كه مشغول به تحصیل هستم در دوره ثبت نام شدم. ميزان شهريه در مقايسه با كيفيت آموزشي بسيار خوب بود.در دوره هاي آينده نيز شركت خواهم كرد.

  49. blank

    از طريق اينترنت کلاسهای برنامهه نویسی ایران متلب را پيدا كردم و مشاوره اوليه فوق العاده بود و همين باعث جذب من شد. استاد واقعا حرفه اي، با اخلاق و دلسوز بود. امكانات آموزشگاه نيز كامل بود و همكاران موسسه برخورد مناسبي داشتند. موسسه را به ديگران معرفي كردم. كلا آموزشگاه خيلي خوبي است و وافعا خاطره خوبي در ذهنم موند.

  50. blank

    در جست و جوي اينترنتي با ایران متلب آشنا شدم. به خاطر محيط مناسب، شهريه متعادل و اساتيد حرفه اي در دوره شركت كردم. دوره برايم كاربردي بود و تونستم کار پایان نامه ام را به درستی تموم کنم.

  51. blank

    از طريق دوستان به ایران متلب آمدم. همه چيز موسسه از جمله هزينه، برخورد، فضا و امكانات خوب و عالي بود و حتما براي دوره هاي آينده مراجعه مي كنم.

  52. blank

    از طريق وب سايت و سرچ در اينترنت با ایران متلب آشنا شدم. مشاوره اوليه كاربردي و مفيد راهنمايي انجام گرفت و بعد از بررسي خواهان شركت در دوره شدم. قيمت پایین تر از ديگر موسسات بود. برخورد همكاران موسسه بسيار عالي و استاد دوره بسيار خوب و كاربردي تدريس مي كرد.

  53. blank

    از طريق سرچ در اينترنت با کلاسهای برنامهه نویسی ایران متلب آشنا شدم و پس از يك مشاوره اوليه بسيار خوب براي شركت در دوره ها ثبت نام كردم. در مورد برخورد با دانشجو، كيفيت آموزشي و اساتيد، شهريه دوره و فضاي آموزشگاه نظرم عالي است.

  54. blank

    با همفكري پدرم و جستجوي اينترنتي به ایران متلب آمدم و پس از مشاوره اي شيوا در دوره های برنامه نویسی متلب و شبکه عصبی مصنوعی ثبت نام كردم. كيفيت آموزشي بسيار خوب بود كه واقعا نسبت به قيمت دوره متناسب بود. از موسسه و پرسنل واقعا رضايت دارم و در صورت نياز آينده حتما به آموزشگاه براجعه مي كنم.

  55. blank

    از طريق جستجوي اينترنتي با آموزشگاه ایران متلب آشنا شدم و قبل از سفر به ايران هماهنگي كلاس ها را انجام دادم تا در مدت زمان 1 ماهه حضورم در ايران دوره تمام بشود. فضا و امكانات آموزشگاه بسيار خوب بود و همكاران موسسه بسيار برخورد مناسب و گرمي داشتند. دوست دارم باز هم از طريق اينترنت در تماس باشم و شايد در دوره هاي مجازي هم شركت كنم.

  56. blank

    من با متلب هیچ وقت کار نکرده بودم و آشنايی نداشتم و فکر نمی کردم کسی از طریق کلاس های از راه دور (اینترنتی) بتونه کمکم کنه ولی الآن فقط بعد از ۲ جلسه کلاس خیلییییی تغییر کردم و اینو مدیون شما و اساتید بی نظیرتونم.. مرسی و خسته نباشید

  57. blank

    با عرض سلام وخسته نباشید

    این معیار محاسبه ساعات کلاس ها چگونه محاسبه می شود؟؟

    به عنوان مثال طول دوره شبکه عصب را 10 ساعت زدید اما در تاریخ برگزاری 4 تا کلاس 2 ساعته هست که میشه 8 ساعت ! اگر با کسر ساعات استراحت حساب کردید که من در کلاس برنامه نویسی متلبتون شرکت کردم ساعت استراحت به اندازه کافی داره؟

    لطفا بررسی کنید.

    1. blank

      با عرض سلام

      به زمان کلاسها نیم ساعت اضافه می شود که در کل میشود 10 ساعت.

      در برنامه های زمانی جدید زمان ها به طور دقیق آورده شده است.

  58. blank

    سلام خسته نباشید
    دوست عزیز من فایل amozesh matlab_[www.matlab1.ir].rar دانلود کردم اما برای باز شدنش ازم پسورد میخواد
    لطفا پسورد را اعلام بفرمائید.
    تشکر

  59. blank

    سلام؛
    اگر امکان آپلود فایل ها روی سایت آپارات وجود داشته باشه خیلی راحت تر میشه استفاده کرد چون دیگه نیازی به دانلود نخواهد بود. ممنون

  60. blank

    سلام من کد هایی درام که باید در محیط متلب اجرا بشوند ولی پسوند این کد ها c,mexglx,mexmac,mexlx,mexsol,c هستند که موقع اجرا خطلا اعلام می شود. میخواستم اگه ممکن باشه منو راهنمایی کنید تا بتونم برناممو اجرا کنم.
    ایا نیاز به نسخه خاصی از برنامه متلب دارم یا خیر نرم افزار من R2011a هستش ممنون میشم اگه بطور کامل راهنمایی کنید.

    1. blank

      سلام

      اینها کدهای mex هستند. توابع C برای اجرا در متلب بایستی توسط دستور mex کمپایل شوند.

      نکته مهمی که وجود دارد اگر در یک کامپیوتر دیگر کمپایل کرده باشید یا از سایتی دانلود کنید در کامپیوتر شما کدهای mex جواب نمی دهند.

      شما اول باید کدهای C را کمپایل کنید با دستور mex و سپس برنامه ها اجرا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *